A Secret Weapon For بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

Wiki Article

لازم به ذکر است که این محصول با کیفیت و معتبر بزودی در سبد محصولات شرکت پاکاب گستر قرار خواهد گرفت هم مدلهای کیسی و هم مدلهای حوزینگی

این دستگاه تصفیه از ۸ مرحله برای پاکسازی و تصفیه آب پیروی می‌کند که بعد از پایان این ۸ مرحله و بعد از نوشیدن آب متوجه می‌شوید که چه تغییری در آب کثیف و آلوده به وجود آمده است. به عنوان مثال یکی از تاثیراتی که این مراحل روی آب کثیف می‌؛ذارند، پاکسازی هرگونه شن و خاک و ماسه از داخل آب آشامیدنی است.

ولی دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله‌ای لایف واتر مدل نوبل و نوبل پلاس به جز شاسی فلزی تمام قطعات آن اورجینال تایوان میباشد. حتی قطعات کوچک مانند شیر میکس نیز تایوانی میباشد و سعی شده از مرغوب ترین قطعات تایوانی استفاده شود.

حتما شما هم به آب آشامیدنی برخوردید که مزه نامساعدی داشته باشد! به لطف این تکنولوژی دیگر می‌توانید با خیال راحت آب بنوشید.

شرکت آکوا-وین کنترل کیفیت را بر روی محصولات خود از کوچکترین قطعات تصفیه آب تا دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، به طور جدی دنبال میکند.

مهم ترین مرحله در فیلتراسیون در یک دستگاه تصفیه آب در ممبران انجام می شود. غشای نیمه تراوا استفاده شده دارای حفره هایی با سایز های ریز است.

پست‌های «تیم کلاغه» حاصل مشورت تیمی تیم نویسندگان کلاغه است. این پست‌ها با تکیه بر تحقیقات و مشاوره‌های متنوعی انتخاب نو نوشته می‌شوند و سعی بر این است که بهترین‌های بازار انتخاب و معرفی شوند.

عمر دستگاه تصفیه آب ارزان و بازدهی فیلترهای موجود در این دستگاه تصفیه‌کننده آب تا یک سال به طول می‌انجامد که هزینه‌های تغییر فیلتر را تا حد زیادی نسبت به دیگر مدل‌های مشابه کاهش می‌دهد.

چرا هر خانه به یک کتری برقی احتیاج دارد؟ معرفی ۳ مدل از برندهای معتبر

به طور کلی کیفیت آب خروجی از دستگاه های آب تصفیه کن تایوانی و ایرانی تفاوت چندانی با هم ندارد. اما تفاوتی که پیدا میکند، در عمر و دوام دستگاه ها است.

از قابلیت‌ها و مشخصات قابل توجه دستگاه‌های تصفیه آب cck میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شعار شرکت ارگانیک : «ارگانیک به عنوان یک شرکت برجسته، به ارائه بهترین کیفیت، فناوری نوآورانه و عملکرد رضایت بخش به مشتریان در سراسر جهان ادامه خواهد داد.»

سلام و خسته نباشید خدمت شما.اول بگم سال نو مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد باشید.من ۲ سال پیش از این مدل ۷ مرحله قلیایی کننده خرید کردم همراه تانک پک تا به الان خیلی راضی هستم ازش واقعا دستگاه خوبی بوده و بدون مشکل کار کرده.از رادگستر تشکر میکنم بخاطر خدماتی که دادن.

اشتراک گذاری فیس بوک توییتر لینکدین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ تیم کلاغه

Report this wiki page